Rabu, 22 April 2009

vrom.. srett.. vrom.. srett..

hello.. **hubby**

hello... hye.. **me** ~sore menggoda habih la.. auww..~


dlm kete ader kasut saya tk? *hubby*


ader.. tp dh kemek sket la.. nape?? *me*~kasut kemek sbb kene timpa kotak kasut saye.. ampun suami~


kasut saya pakai nie dh koyak la tapak dia.. patut la saya jalan pijak air stokin rase basah jer.. dh berlubang rupe nyer.. **hubby** ~umang aih... gigit apo??~


leh.. ok la.. balik keje saya gie sane *me* ~baru btol syg hubby.. rela tempoh jem**



**************
vrom.. srett.. ~tekan brek~.. vrom.. srett ~tekan brek lagik~ lebey kurang vrom... srett 48 kali, saya selamat smp kiara dgn betis yg keras.. kejung.. ~elleh mengada2 sggh.. mcm la drive balik shah alam tidak jem nanas!~

****************


hye.. **me**

dgn molot moncung seksi, mata dikecilkan, kening diangkat sebelah.. huh seksi habis lah!~


hye *hubby**

~muke kering.. tk seksi langsung..~

*****************

ntah mcm mane, blh smp dkt building mont kiara ~wat was we're thinking??~ huh.. sgt2 bukan bangunan yg bijak.. tidak easy acsess.. akibat rase putus asa, vrom kuar dari tempat itu.. vrom kemana????


JOM!!! ~ntah.. saye jg tdk tau aper name tpt nie.. tp area2 kiara jgk la~ gie makan.. hubby lapar sehingga tidak berdaya membawa kereta.. ~huh alasan~


makan di sini.. aper ntah name restoran nie.. bile tanyer en. hubby, kate nyer Restoran Saloma.. ~huh sungguh berkeyakinan walaupun pakai hantam saja la labu~ malas mau tanya lagi selepas itu..



mmg restoran nie ~gerai la sebenar nyer.. harap maklum~ tuan punyer gerai decor penuh dgn gambar pelakon-pelakon time 50's beat.. ~kl eric yg decor sdh tentu gerai ini penuh lampu, balang dan ambi pur.. bukan.. bukan erik decor..~ bagus.. kelainan..



ini murtabak johor.. kami makan nie lepas saya makan laksa johor ~saya benci laksa penang dll.. maaf pd peminat laksa seantero dunia~ dan en. hubby makan nasi goreng saloma.. ~pewwiitt~ saja mau merasa.. org kata sedap.. tp pd saya, sedap lagi murtabak pak sabri yg jual dkt pasar malam eberi selasa.. ~serius okey~



lihat en. hubby gumbira kerana pada asal nya, "kite order half, awak makan separuh, saya makan separuh".. TETAPI..


tiba2 hilang sudah muke smiling face di atas.. bertukar muke tidak berpuas hati dan berhidung kembang ini.. "saya tk larat la awak.. awak habiskan ek".. ~huh!! apalah saya ini mungkir janji~.. sorri en. hubby.. saya sayang awak..




orang lelaki.. tiadalah pekerjaan lain.. merokok aja la.. sedang dgn macho nyer puff puff rokok, tiba2.. uhuk.. uhuk.. uhuk.. ~tosodak asap apo ekau nie??~ hahahahaha!!!

itu cerita petang smlm... petang ini berjumpa lagi atas tujuan menghantar baju.. lagik skali..

vrom... srett.. vrom.. srett.. vrom... srett...

chiow!

1 ulasan:

cik gemuks berkata...

mmg restoran saloma lah kak
dlu waktu keja miti slalu gak g sane
mmg tak sedap pun