Rabu, 29 April 2009

N3 Kepada En. Bos..

dn saya harap en. bos tk akan baca~abih apa tujuan N3 ini?~


kepada en. bos,


saya akan mengucapkan berbanyak2 terima kasih jika en. bos bulih pronounce nama saya dengan betul.. its yonG.. bukan yon.. pls jgn silentkan G itu..its come wit the letter G yer wahai en. bos.. sudah hampir separuh tahun saya menjadi PA en. bos tp smp sekarang jgk la en. bos gagal menyebut nama saya dengan betol..


en. bos tk perasan kah yang saya selalu sebut nama saya kuat2 di saat2 kita berkomunikasi? bukan sengaja saya mahu melontarkan suara hingga ke langit ke-7 bulih dengar.. agak nyer en. bos tidak perasan kot akan tindak tanduk saya itu.. tk per.. nnt2 saya cube try lagi.. mungkin kali ini menggunakan pembesar suara masjid..


en. bos, saya sgt suka berkerja dengan en. bos atas faktor2 en. bos hensem, pastu hensem dan lagik2 hensem ~en. hubby harap maklum bahawa ini adalah statement yang lebih kepada mengambil hati~.. tp serius, en. bos mmg hensem.. dorang kate bukan saya yg kate.. pada saya, en. hubby saya lagik hensem.. malah mampu mengalahkan aaron aziz, anuar zain, shah rukh khan dan shamsul dato' yusof haslam..


saya rasa saya mahu berenti di sini saja memandangkan loceng di depan sudah menyanyi2 menandakan ada 1/2 jam lagi sebelum waktu balik saya.. saya mau clearkan surat-surat yang en. bos keluarkan bertimbun2 tadi, kemas henbeg, kech, basuh cawan dn lain-lain lagi..



sekian, terima kasih yer en. bos..

2 ulasan:

raihanna berkata...

sape lagik hensemmm...adakah awal ashaari atau awal ashaari..mane kakyong

She berkata...

halooo...
jgn lupe kutip tag okay?
tgk skali gambo kenangan kite..
heheh..