Khamis, 16 April 2009

Kereta Kancil Yang Huduh Dipandu Pemandu Yang Bongok

sila rujuk pada gambar kereta yg telah aku bulatkan secara buruk nya dn amarah nyer..
YA.. PEMILIK KERETA INI AKU KIRA SANGAT2 KURANG AJAR... KENAPA??? di tengah2 kesesakan lalu lintas, datang sebijik ambulans.. semua kereta ke tepi memberikan laluan termasuklah kereta Myvi merah aku yg sgt2 menarik itu.. TETAPI.. membontoti ambulan itu adalah sebijik kereta kancil buruk berwarna merah yg cuba main tipu dgn mengekori rapat ambulans (woh.. dgn harapan dpt la escape dari jem dgn cara yg sgt2 keji dn lahanat!!)
dan aku berani kerat jari mengatakan bahawa pemandu berbangsa India dn berwajah buruk itu bukanlah sedara mara pesakit di dalam ambulans sbb riak wajah yang buruk itu tenang saja sebaik kereta dia diblock oleh kereta aku.. kl sedara mara pesakit, mst dia sudah cuak dan wajah nyer akan menjadi dabel buruk dari yg sedia ada.. woooohhh.. hengat bulih lepas yer... sila jangan bermimpi di siang hari la tambi mongok...
kepada semua pemandu di luar sana, sila jangan bersifat keji lagi terkutuk begini.. semua orang mau cepat.. semua orang tamau stuck dlm trafic.. huh!!! sggh2 menyakitkan hati sahaja di pagi2 hari...
ingat.. jangan contohi Kereta Kancil Yang Huduh Dipandu Pemandu Bongok itu... not a gud xample okay.. chiow!!
p/s : semasa menangkap gambar Kereta Kancil Yang Huduh Dipandu Pemandu Bongok ini, kereta sdg dlm keadaan statik yer.. makna nya aku tidak memandu smbl menangkap gambar okey..

Tiada ulasan: