Isnin, 27 April 2009

Puaka Niang Rapik In Da House... Heeehheeeeehheee

heee heeee heeeee...


skarang nie tgh berkencang hebat rumours dkt kawasan rumah saya ader hantu.. hee.. hee.. heee.... wat kind?? tatau and tamau tau.. tatau juga sdh cokop utk buat saya tido mlm tk lena ~menipu!!~



al-kisah nyer, ader rumah nearby rumah saya buat renovation.. so, owner rumah sudah potong satu pokok mangga yg mane dikatakan pokok mangga tue adalah home sweet home bg itu 'benda' da... bila rumah sudah kene potong dgn pihak berkuasa, this 'thing' sudah merayau2.. homeless la katekan.. ala2 merempat gitu...



so, since dh kene potong, tatau la mane port baru 'benda' nie skang.. maybe tgh mencari kot.. tue pasal dok merayap2... udah ader beberapa org yg bertuah sdh nmpak itu 'benda' ~saya berharap sgt saya bukan antara yg bertuah itu.. plsss...~ so, sekarang, pukul 10pm or paling lewat pn, 11.00pm saya sudah kelam kabut cemas gile pegi tutup tingkap bilik.. usually at 1.00am saya masih happy2 membiarkan tingkap bilik terbukak luas... hangin malam.. cool bebs...



tengok tingkap jugak sudah menjadi sgt2 takot sehingga mau terkencings... ~over.. padahal mmg dr kecik mak sdh ajar, sblm tido, kench dulu..~.. mata mengelak2 tgk tingkap.. lagi malang, bile dreamland saya btol2 melekat dkt dinding dn berada btol2 di bawah tingkaps.. sudah rasa mau tido atas lantai sajer.. tp tilam berat mauk angkat sorang2.. patah pinggang nanti.. so, sy mencari alternatif lain.. tido mengadap pintu.. bijak jgk!! bile saya adukan ketakutan pada en. hubby, dgn macho nyer dia ckp "alah.. tk ader aper tue".. trima kasih en. hubby kerana tidak membantu.. ~i xpect him to cuddle saya yg sdg dlm ketakutan.. POYO LA RAZILA!~



saya berharap agar dpt la 'benda' itu mendapat penempatan baru secepat mgkin.. tk kisah la rumah sesiapa saja asalkan jgn rumah saya.. :P.. ouh.. one gud thing yg timbul dari rayapan 'benda' itu adalah, tiada lagi mat2 rempit yg ddk memekak depan padang permainan kaw perumahan saya ~adik lelaki saya gelarkan mereka "sakai bukit"~.. huh buat bising di kawasan perumahan org saja ~mat2 rempit ini dipercayai dr kampung jawa, kelang..~.. time kasih hantu...



p/s: adakah ini satu pembalasan bile saya selalu ejek adik sepupu saya yg juga tinggal di kawasan ala2 puaka niang rapik??? wat goes around, comes around.. AJAM, from the buttock ~ops!!~ erk.. bottom of my heart, im soooooo sorry...