Sabtu, 18 April 2009

Tukar Style

text msg to en. hubby ***blh saya kuar dgn pijah***




text msg to pijah ***pijah, jom kuar nk.. sangap aku***




msg replied frm en. hubby ***ok***




me to en. hubby ***tq***




msg replied frm pijah *aku ngah buat dadih ni.. hmm***




me to pijah ***ouh.. tk pe la***





frm en. hubby ***baik2 jalan*** ~enggan memberitahu pijah tidak dpt join utk aktiviti berpeleseran.. nekad pergi sendiri.. ye.. ye.. tau berdosa auta suami~




me to en. hubby ***yes sir! :P.. kalo saya beli 2dung hitam semalam, awak suke x? cntk x?***




frm pijah ***soei***




frm en. hubby ***cantik***





me to en. hubby ***wokeh.. sy nk ge beli la.. dh termimpi2 dh 2dung 2.. sggh over sy nie kan! Luv u!***




en. hubby to me ***luv u 2!***



TUDUNG APA???



TUDUNG INI LA....




masih tidak ada idea tudung apakah ini?? sila study dgn bersungguh2 gambar di bawah..



sudah study??? bagus.. bagus.. TUDUNG ALA2 TOKTI... ~huh!! tudung ini yang dimimpi2 kan??? jenis apakah mimpi itu???~


pek ~menepuk dahi~ mahu juga menjadi model utk blog sendiri.. siap bermakeup sebagai salah satu usaha untuk kelihatan menarik di dlm blog kepunyaan sendiri ~tidak apa.. berangan tidak salah~




pek! pek! ~dua kali tepukan di dahi~ lagi sekali menjadi model untuk blog sendiri.. ~baiklah.. aku ijinkan jika korang mau melebelkan aku sebagai perasan~ sila.. sila.. ~minta maaf juga di atas ketidaktepatan tema baju dan tudung... yang buruk itu datang dari saya, yang baik itu datang dari Allah S.W.T..~

dengan kadar segera mengmmskan gambar tersebut kepada en. hubby dan en. hubby kate "cantik".. tiba2 terasa di awang-awangan..

chiow...

5 ulasan:

jesnita_ns berkata...

cantik yong tudung tok ti tu..ringkas je klau terasa malas nk pakai tudung bawal kan..bape hengget yong?

KasihKuAlRayyan berkata...

serius apai cantik.. tp kl stakat gie kedai mamak, gie soping complex pakai gitu, mmg la org cap ko poyo.. beeding dia byk sket.. ha!! tang price dia yg best nie.. aku dpt rm20.00 ajer tau.. hahahahh

arnirina berkata...

cantek ah tudung ni..mane nak dpt ah?

KasihKuAlRayyan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
KasihKuAlRayyan berkata...

arniria : dkt jhor tk ternampak2 lagik ker?? kt shah alam dh banyak dah dorang jual.. tp harga pn blh tahan mencekik leher ~bukan pontianak yg jual.. tidak perlu kuatir~ nie pun saya beli dkt booth yg biasa2 ajer.. dn nasib baik pada harga 20 hengget.. pewh!!