Selasa, 14 April 2009

Mau Senyum Saja Malam Itew...

senyum itew satu sedekah aper...



lihat.. lihat.. aku dh redi.. mau ke mana nyonya??? to go get my hubby!! yeay.. yeay.. yeay..


******VROM******



tidak... aku tidak bawak laju... hubby sudah berpesan.. "BAWAK SELOW2.. HARI HUJAN.." kl tidak, nescaya aku sudah 'vrom' laju seperti speedy gonzales... papan tanda tunjuk 110... aku bawak 80 sajo.. kl papan tanda tunjuk 80, baru la aku bawak 110... well... rules are made to be broken... prang!!!!



**** sudah sampai intan bukit kiara dgn perasaan yang berbunga2 ****




sementara nk nuggu bas yg bawak hubby smp, aku menjamu selera dgn prun yg lazat yg telah sempat aku beli semasa singgah di shell untuk membunuh masa dan 'kench'... nature call.. nk buat mcm mane...




lihat.. lihat.. bas sudah smp.. hubby sudah melambai2 dari dalam bas.. yea.. yea.. itu suami saya!! itu suami saya!! ya.. ya.. dia sudah smp!!! aku sudah terkinja2 keseronokan di dalam kereta melihat hubby di dalam bas.. keseronokan aku boleh diibaratkan seperti seorang isteri mendapat henbeg BONIA LIMITED EDITION (hubby sila jgn buat2 tk paham)...

ouh.. aku tidak smp hati mau snap gambar hubby dgn beg2 nyer.. kelihatan sungguh sadis sekali... walaupun simpati, tetapla aku tidak menolong.. isteri... isteri...

hubby balik.. yeay..yeay.. hubby balik... chiow!!

Tiada ulasan: