Khamis, 21 Mei 2009

Ape Anda Rase??

bila anda yg sedang sibuk mau hidangkan barang makan yang anda beli utk jamuan di opis plus terpaksa naik ke tingkat 8, menara pkns utk order air which is semua orang ngelat mau buat sedangkan anda dh mtk tlg dgn wajah yg amat menyedihkan..


dan bile anda mtk tolong dgn satu hamba Allah yg terpaksa saya rahsiakan nama just panggil dia KAK MEK utk tolong potongkan kek dn bagi pada bos dn yang lain sementara anda ke atas memesan air sirap dn bile anda turun bawah semula, kek tidak berpotong dn bile anda tanya dia cakap dgn muke BODOH yg agak sinonim dgn dia 'ALAH.. SAPE NK NNT, POTONG LA SENDIRI" padahal dlm pinggan dia udah ader sepotong kek.. p/s : anda blh baca pasal dia dlm blog saya.. tajuk dia HOI POMPUAN.. MAKAN DLM BTOL LA DIA NIE..


saya tidak kira apa yang anda rasa tp saya rasa SAYA MAU TOLAK DIA JATUH DARI BANGUNAN..



chiow


p/s lagik: saya tidak kesah aper persepsi anda terhadap saya sekarang ini.. saya mmg marah!!!

Tiada ulasan: