Rabu, 27 Mei 2009

Mee Maggi kepada Mee Sua

tengok ajer la.. saya telah dilanda bapak malas utk bercerita.. taruk caption sket2 okay la..

lihat amoi cantik sudah gembira dpt blow rambut saya.. peace bebeh!!

ey cey cey.. siap udah... jendol kah saya?? hurm..

hurm.. guna jari pn boleh..


dn bermula lah episod jakun terhadap rambut sendiri..

p/s : tak ada makna saya buat rebonding.. en. hubby tk kasik.. ini saya just trim and blow straight ajer.. tk sia2 rase kulit kepala terbakar.. janji wambut akak seteret dek non..

chiow!

3 ulasan:

cik_ah82 berkata...

apsal hubby xkasik rebond?
ari tu gi gunting rambut kat sini jugak la..
mamat cina tu yang guntingkan..
banyak tol soklan dia!hehe

Razila berkata...

dia kate rambut kakyong nampak penyek bile rebonding ~itew adalah ayat lain selain "HABIS LA DUIT AKU KENE PAU.."

jesnita_ns berkata...

tak pe lah yong mee suah..pn mee suah le..hehhehe