Selasa, 12 Mei 2009

Saya Mahu Air Cooler..

lihat.. saya sudah tunaikan janji... saya sedang hapdet blog ini.. perut juga belum sempat diisi.. sudah lapar amat tp hapdet blog dl..



SAYA MAHU AIR COOLER... bilik saya panas.. malam tadi saya terjaga dari tdo yg tk beberapa nk lena.. port tido saya basah dek peluh..~sila jgn tuduh saya kencing malam.. confirm tk.. erk!!~ saya ajak en. hubby tido diliving room.. dia kate "jom" tp tk bergerak ke mana pn... ces!! last2 sekali saya turun sorang2 dn ddk di ruang tamu smbl pasang kipas hangen level 5.. laju woh!!! tiba2 saya takot sendiri.. takot kipas jatuh atas kepala.. hancur la kepala saya... ~hape da..~ usaha terakhir saya baring dpn bilik parents saya pasal nyer bilik parents tercinta ada aircond.. nyaman.. saya baring smbl senyum2 girang.. kucing belaan juga pelik melihat saya baring2 dpn pintu.. sbb selalu nyer dia yg buat begitu.. kakyong pinjam port bee kejap yer.. ~kenyit sket mata.. nyit!!~



rase hati nk saje tido dpn pintu bilik parents tercenta.. tp bile mengenangkan pagi nnt mak kesayangan besar kemungkinan terpijak saya, saya gagah jugak naik ke bilik.. smp bilik saya tengok en. hubby terchenta sedap saja tdo... jeles pn ader.. haih.. mcm mane dia blh tdo lena ek??? nk kate kipas tala pada dia, tidak.. sbb saya sebelum tdo sudah berhati busuk menghalakan kipas lebey pada saya.. woh... TUHAN sentiasa menolong orang yang terinaiya.. baru saya faham~inaiya suami lagik.. dush.. dush..!!~



hari ini saya pagi2 telah menanam azam mahu beli AIR COOLER.. saya mahu tido lena mlm nie.. kenapa tk beli aircond ajer terus?? ~rilek2 ar dl.. bajet kurang memuaskan.. sila paham baru kawin ma..~ hiks..



sket lagi mau google tgk aper brand yg ngam ho!!! smlm sdh pegi tgk di giant tp cap ayam punyer.. tkot pakai skali dh jahanam.. alang2 beli, baik beli yg brand elok punyer.. chiow!!!

Tiada ulasan: