Rabu, 6 Mei 2009

salah harung da..

hi guys.. 


ini malam saya bersiaran secara langsung dari Menara Kuala Lumpur.   orang sudah balik rumah tukar baju mangi2, saya still lagi berketiak masam~sila jgn amik serius. ketiak saya masih mangi berkat memakai deod Dr. Mist~


ini semua adalah angkara mengikut en. hubby membuat perjumpaan haram eh.. eh..reunion di d'tandoor neh.. hengatkan 2, 3 ketul ajer.. rupe nye penuh satu meja yg mampu menempatkan 12 org lelaki berbadan gergasi.. hehehhe.. hamik anda!! dn yg paling haru, semua lelaki.. saya seorang ajer wanita anggun.. so, i decided to stay in a diff table frm them.. tk mampu saya nk semeja.. nnt depa pakat borak sakan, saya pakat nganga sakan tk paham..


so, demi nk menghabiskan masa yg lebey kurang 3, 4 jam sementara nunggu en. hubby habis gebang, anda akan mendapati N3 selepas ini agak mengarut dan tidak tentu hala sedikit.. itu semua adalah utk membunuh masa semata2..


chiow!!

Tiada ulasan: