Isnin, 18 Mei 2009

Duit Dalam Nie..

buat beli rumah banglo..



ha.. lihat kawan2.. kenalkan pada tabung saya cap PREGO.. banyak kan duit saya.. hurm.. semua nie saya kumpul taw. ~okay TIPU.. ader yg saya amik dari en. hubby dn bile en. hubby tanye AWAK ADER NAMPAK TAK SILING ATAS NIE.. dan saya jawab NTAH TAK TAU dgn muke selamba tidak bersalah~ tp jgn risau.. hari tue saya dh bgtau dia dh yg saya la yg bertanggungjawab memagickan duit2 kepunyaan beliau itu.. sekarang, rm0.05 sen jugak dia bg pada saya.. ~chait perli ke aper??~

saya mau simpan dlm bank dn beli rumah banglo.. besh wooooo... ~berangan2 silang kaki smbl keluar asap atas kepala yg ada rumah banglo di dlm nya dan lantas saya tersenyum girang gumbira~

chiow..

2 ulasan:

Cikgu Muazam berkata...

AMIIIIN.....

Cepat2 la beli banglo tu. Nanti leh buat tempat 'port' lepak. Ekeke.

p/s: Walaupun Kakyong confess tak pandai masak, tapi sup ayam yg dibuek itu hari mase bertempek untuk lunch kat umah Shah Alam tu sangat sedap ok. Tangkap leleh!.

Razila berkata...

amin ya rabbal alamin... bulih.. tk mahal port tue.. sejam dlm 10.00 hengget jer.. makan minum semua tanggung.. siap pakej ps2 lagi.. sila.. sila..