Selasa, 12 Mei 2009

Sabru.. eh.. eh.. Sabtu...

boleh tajuk N3 gitu?? blh la..


well.. pengisian hari sabtu.. rumah puchong.. kakak ipar aku n family tk ade.. gie pulau pinang ikot hubby dia outstation.. so, rumah itu, kami yg punyer... ~bulih bikin apa saja~


balik keje mlm jumaat, singgah resepi rahsia dl beli kek.. panjang wwwoooo citer nk dpt kek nie.. siap sentap sentop sentil bagai.. sempat la moncong mulut saya cecah dashboard kete dlm posisi saya ddk bersandar di kerusi.. chait!!


itu cerita mlm jumaat.. ~taim nie rumah kami yg punyer.. muwahahahahahah~


sabtu punyer hal.. setat ngan bekfes lah..


for breakfast saya masak sardin roll.. sedap uols.. en. hubby la yg kate.. tp saya rasa mmg sedap pn.. heheheh.. ouh, saya goreng guna minyak sayur.. kunun nk kurangkan kolestrol.. heh!!


ha.. dh siap pung.. sardine roll, kuah sardine ngan roti telor plus jasmine tea.. yum.. yum.. sedap uols.. ~huh memuji diri razila nie..~

lihat.. tpt tido yg enggan dikemaskan sebaik saja bangun tido dek kerana kejakunan dan kesyokkan kami laki bini tdo diliving room dn di dpn tivi.. besh wo.. besh.. besh.. hasrat mau sambong guling hindustan smbl layan om shanti om.. ~huh bagai tiada movie lain~


sebelum sambung tgk movie ~sekerat om shanti om, sekerat fast and furious, sekerat impak maksima.. saya menjadi pening..~ buat keje rumah dl.. saya basuh kain, bibik.. eh.. eh.. en. hubby tolong sidai.. bulih diharap pakcik nie rupe nyer... vangga.. vangga..

tue sekerat cerita hari sabtu.. the rest of it, mcm biasa ajer.. lepak tgk movie, masak lunch and off to shah alam.. ahad punyer cerita, sket lagik..

Tiada ulasan: