Selasa, 5 Mei 2009

Macam Mana Tue??

saya terbaca satu keratan dlm akhbar pg nie.. SENTIASA BERFIKIRAN POSITIF..


herm.. akan cuba saya usahakan sbb saya nie pun jenis yg asik -tive thinking.. tue yg cepat nk mengamok hamok saja.. tp bukan la 24 jam.. just bile ader yg tk kene, saya akan terus sentap.. less than a sec okay.. tk ke cepat tue??? tp saya jenis yg cepat cool down balik.. just giv me a space.. ~en. hubby, statement ini bukan utk anda~


tp kl rajok domba dgn en. hubby, harus la moncong mengalahkan galah rambutan rumah opah saya di perak.. selagi en. hubby tidak dtg hug bagai, selagi tue la opah saya boleh galah buah rambutan menggunakan molot saya.. ~en. hubby, ini baru statement utk anda.. sila ambil peduli~


tapi, persoalan nyer, bolih ke ek?? jaman sekarang nie banyak manusia yg dengki khianat busuk hati jiwa raga.. lagik2 bile nengok org yg senang sket.. setat la dia pn nk lagik senang... no matter la wat it takes janji dia senang lenang nengok org susah hati rosak jiwa.. hurm..


BOLEH.. MUSTI BOLEH PUNYER ~lihat saya sudah setat +tive thinking~.. ape?? ape?? malaysia boleh??? blasah ajer la..


astalavista bebeh.. chiow!!

Tiada ulasan: