Rabu, 20 Mei 2009

Dark Circle..

mcm mane nk ilangkan ek..


hurm.. tk cantek la.. mata nmpak tidak bermaya.. cey..cey.. ayat iklan tibi.. cheit!! saya ada masalah eye bag and dark circle yg blh dikatekan serius... kenapa?? sbb bile tgk dkt cermin, dark cirle and eyebag lagi kelihatan jelas dari eyeshadow yg penat2 saya calit sampai kene rapat2 dkt cermin.. haish...


ader aper2 petua or any products tk yg anda di luar sana tau berkesan??? ops.. sila jgn bagi petua guna tea bag.. sudah cuba dn sudah kene marah dgn emak kerana dgn niat membazir teh cap Booh yg emak beli di giant padahal di dalam teko tiada air teh pun... saya prefer yg jenis tampal bawah mata.. sekarang nie saya pakai garnier roll on eye yg fasha sandha as a model tp tak aci sbb dia mane ader eyebag.. cheit tektik lakukan produk..


share2 la yer.. sbb nnt muke saya kelihatan spt nenek kebayan yg tak cukup tido dn kelihatan tidak bermaya smbl bongkok2 memegang tongkat dan nanti dikuatiri EN. HUBBY TK SAYANG SAYA LAGIK.. huhuhuu...



chiow..

Tiada ulasan: