Isnin, 1 November 2010

Omputih Kah??

hari ahad hari tue, otak tiba tiba bebal tatau nk masak aper bekfes..

nie dh pkl 10 lebey dh nie.. aku dok tergaru garu kepala lagik.. nk kejut tarzan ajak bekfes kt luar, tk smp hati plk..

member tue tdo lambat buat keje mlm tadik..



tue dia kaki org penat.. aku jolok jolok biji mata dia pn, dia blh rilekkk sedappp tdo.. nie mau kl aku campak bom pn tk bagi efek nie..

aku masuk dapur, tgk ape yg blh aku godek godek buat makan pagi..

last last,



speggeti goreng.. dh nie ajer yg ado!! jadik la buat habiskan stok speggeti dkt dapur.. aku rase ader dkt 2 bulan dia dok dlm balang tue.. heheh



goreng naget ayam ramlee sket.. buat tambah2..



kebetulan ader limau opismate aku bagi, ape lagi.. kerattttt.. kang kl aku biarkan kang, ader potensi jadik pokok balik limau nie..





pastu bancuh english tea (paleeeeeeeeeee english tea.. padahal teh BOH cameron tue ha!) hahaha


english tk english tk konsep bekfes mak???

chiow!

Tiada ulasan: