Isnin, 1 November 2010

&^%$#*&^%@

tarzan : awak, saya igt nk beli kereta baru la.. yg elok sket..

aku : he?? nk beli kereta ape??

tarzan : awak nk kereta ape?? (ai get the honour to choose?? woowwiiieeee!)

aku : rexton boleh?? (aku mmg suke gile kete besar gedabak nie.. kl langgar kete org confirm tk tinggal efek!)



ouh demam.. demam... mimpi.. mimpi.. ouh rexton kuuuuuuuuu!!!

tarzan : alahhh rexton mahal la.. mau habis duit gaji saya sebulan bayar instalment ajer.. (over taw tp suruh ai pilih!)

aku : hurmmmm.. CRV boleh??



gaya, mutu keunggulan.. yg penting, org takot nk langgar aku (spare part mahal), aku takot nk langgar org.. calar bumper kete ai nnt tauuuuuu.. :p



pandangan sisi.. ouhhhh meleleh leleh air liur mak nie haaaaa..


fullamakkkkk kasimmmmmmmmm.. dlm dia selesa gilewww.. sok sok kl gaduh laki bini, aku angkot kain baju sume tdo dlm nie tk peeee...

tarzan : awak suke CRV?? okeh gak tue.. luas pn luas kan.. tp tunggu la lagik 7 tahun baru saya nk beli kete baru nie.. hahahahaha

BEDEBAHHHHHHHHHHHH!!!

chiow!

Tiada ulasan: