Jumaat, 5 November 2010

Marble Cheese Brownies..

hallluuu.. apa bikin??

aku baru dapat letak bontot nie ha layan tenet.. baru habis kuntau kerja rumah, buat bekfes ngan tgk tivi.. eh.. eh.. :)

and the best part adalah aku belajar buat Marble Cheese Brownies.. resepi dapat dari rakan sekongkol membuat kejahatan (partner in crimes) kt opis.. wakakakakaka.. time kasih kak die for the receipi yer :)

1st time buat adat la.. rase tk la semengancam mcm kak die buat.. dap woooooo (okeh, udah puji sila bawak fruits tart hari isnin nnt.. bahahah)..



tue dia brownies mak.. sarang labah labah gitu..



nie belen2 taruk dlm cuppies utk tuan rumah lahap time bekfes :).. cheese dia tk byk la.. next time buat nk double dia punyer cheese.. baru heaven!!

pastu sbb aku nie pandai sgt, aku gie balut menatang alah nie dgn aluminium foil.. sila lempang diri sendiri.. dh balut baru aku tingat pesan kak die jgn kenekan ape2 dkt cheese dia tue nnt melekat..

elok aku bukak balik skit, intai tgk mmg dh jahanam pn... bagos razila bagossss... tk dpt la nk nunjuk kt mak aku deko atas tue..

balut pn sbb nk bawak gie rumah org tua tue buat makan makan petang nnt.. haishhhhh la anakk kak miah nie..

nnt ptg dh potong makan2 nnt, aku up gambar tunjuk tekstur dalam dia mcm mane eh.. dn mcm mane jahanam nyer sarang labah labah aku tue..

ok la.. nk kemas baju balik kampung shah alam sket lagi.. tata..

chiow!

Tiada ulasan: