Selasa, 30 November 2010

COOL FEVER Bikin Panasss

mlm td sementara tgg nk lena.. ouh kepala dia aku tempek Cool Fever sbb kate nyer ader hint2 nk sakit kepala.. sementara tue borak2 la nk tgg lena..

tarzan : awak, cool fever nie kl sakit gigi blh ke lekat kt pipi??

aku : boleh sbb kt gambar dia ader tunjuk utk sakit gigi

tarzan : makne nyer dia bagi kebas la kan??

aku : ntah.. yer la kot.. nape?? sakit gigi plk ke?

tarzan : tk la.. boleh la tampal kt mulut awak.. kebas pastu awak tk boleh becakap..

KUANGASAMMMMMMM KOOOOOOOO..



aku pos gie zimbabwe kang baru tau!! tebantut napsu mak nk berborak..

kl ikot rase hati aku tipisssssssssss ajer nie, mmg aku stapler staplerrrrrr mulut dia.. huh!

cisssssssssssssssssssss kesobaran ajer la aku!!

chiow!

2 ulasan:

jesnita_ns berkata...

kira ok le tu..teguran yg berlapik...huhu..tp tetap bikin hati tersentapkn..

MY HEART berkata...

sabo yong sabo

hahahah.. teknik terbaru nak bagi orang senyap hahah..

eh!! sori yong..