Khamis, 25 November 2010

Berderau Darah Haku Nokkkkss

nasib tk tepancut pancut kuar mcm air pancut tue.. kl tk, mati kering tadok darah dh aku nie..

twiiiiiitttttttttt setop jap.. nk buang sawang dh lame tk hapdet belog nie..


tarzan : awak, henpon saya kene curik la.. hard disk pn same..

haku : heh?? bile??

tarzan : baru pasan nie.. must be time saya kuar gie kedai td la kot.. naik bilik blk dh tade..

haku : haiyoooohhhhhh...

gile tegar okeh yg mencuri padahal time tue ader staff dkt dlm opis.. mmg selamba badak..

mlm td gak tarzan gie buat report polis sbb dlm hardisk tue ader kerja2 opis.. bila kerja2 opis, dh sah sah maklumat kerajaan kan?? konon nk bawak blk soft copy buat keje kt rumah..

sian aku tgk mlm tadik smp rumah muke serabai ajer.. aku nk ckp lebih2 pn tk berani takot kanggggg, terus dia besilat plk.. ngeeeeee...

dari aku tk pasal2 dpt cap tangan ngan yin kt muke, adalah afdal aku shadap..

tarzan : tp saya rasa yg mencuri nie bodoh la..

haku : kenapa?

tarzan : sbb atas meja ader jgk lens camera tp dia tk amik.. saya bajet cleaner or maintanence opis..

aku pn rase mcm tue jgk.. mmg tk halal la duit yg dia dpt kl jual henpon + hardisk tue.. kembung smp pecah la perut ko.. sungguh shial lagik cilakosss..

ok la..

tue ajer nnt2 aku hapdet gambar brg makan (apeee lagikkk)

chiow!

Tiada ulasan: