Khamis, 11 November 2010

Bila Tarzan Tarak..

hr nie tarzan tk balik makan malam.. gie eksesais main badminton.. bagus.. bagus..

aku alamat nyer, kl dia tarak, aku malas nk masak beria-ia utk tembolok sendiri.. tk feel la nk masak utk sorang.. tk mencabar..

lagik mencabar kl aku selongkar petiais tgk ape yg blh aku baham dlm petiais tue.. blh gak buat habiskan setok n lapangkan petiais aku..

tp mlm nie mmg telebih cabaran nyer bila aku bukak petiais, KOSONG.. KOSONG okeh.. setok yg semalam2 pn clear..

godek punyer godek, dpat la aku semangkok yg kt bawah nie..





ader coral salad, tomato (ouh ini wajib selalu ado!), salary.. pastu goreng naget 3 ketol, kerat kerat pastu chreetkan mayonis, 1000 island ngan cili sos.. layannnnn..

kenyang okeh...

nasib la tembolok aku nie jenis tk memilih asal jgn batu, kayu, paku, laksa.. lain insyaAllah la boleh telan dgn jaya nyer!


minum, layan air kosong ajer.. pn, layan jgk.. janji tembolok kenyang..

alhamdulillah... eh, pd sesapa yg dilanda kemalasan nk memasak tahap gaban mcm aku nie, blh la try 'resepi' nie.. huwawawawaa..

chiow!

Tiada ulasan: