Ahad, 21 November 2010

Wan Maimunah Ooooo Wan Maimunah..

sape yg tk kenal makcik nie??? pelakon tua yg hebat.. hahaha sorry la lebal 'tua' kt dia.. tp thru watttt.... :)

and yet, so versatail.. suka aku tgk dia belakon.. mmg menjadi..

skang nie aku tgh tgk cerita PONDOK PLASTIK TEPI KUBUR.. citer yg dia jadi mak mertua yg kene inaiya dgn menantu dia tue..

alahhh sedih nyer hati aku nie tgk sorang emak di buat mcm tue.. aku rase nk tenyeh2 ajer cili padi dkt mulut menantu dia tue.. hamboiiiii muluttttt.. gile tatau hukum ke yg mak mertua tue same mcm mak sendiri?? eh, tiba tiba emo.. :p

dh la beromen dgn jantan lain dkt rumah org tua tue.. shame on u.. eh, emo lagik skali..

ader yg tgk tk cerita nie?? kesian betul aku kt wan maimunah tue.. meleleh air mata mak nie.. mmg kelassss nyah wan maimunah..

TAPIIIII...

semalam aku tgk cerita QURAN BURUK main cast dia wan maimunah dgn arwah m. rajoli.. ader yg tgk tk cerita nie?? (ulang blk ayat atas)

tue diaaaaa.. mencanak canak naik darah aku bila tgk wan maimunah dlm tue.. ini time, dia plk gie beromen ngan laki org padahal laki dia tok imam kampung.. cisss kau bini durhaka!

gerammmmmm aku haku nie smp rase nk jolok2 ajer tgn masuk tivi pastu tarik rambut dia yg mengurai mcm pontianak tue.. hish geram.. geram.. gerammmm..

tue blm msk dia ketawa mengilai.. ouhhhhhh itew sudah lebeyyyy.. kalah mak punyer ketawa okehhhh.. tercabar mak sorang sorang smbl kepal penumbuk mlm tadi.. uh!

hahaha tp tue la wan maimunah.. sgt la hebat berlakon.. kl dpt watak yg kesian tue, alahmak kasimmmmm kesian nyer aku.. rase nk pelok2 nk cium2 ajer dia..

kl dpt watak mcm perempuan jalang tue, rase mcm 'apesaaaalllll la pompuan tua nie!!' meh sini aku sekolahkan ko sket.. hahah gile emo aku nie..

btw, wan maimunah nie adalah adik ipar pada atok sedara aku.. penah la aku jumper dia sekali tue pn sbb atok sedara aku dtg umah opah aku dkt cheras.. so, she pay a visit dkt atok sedara aku tue..

tok chu : si munah tue dh smp dh??

aku : munah?? munah mane tok??? ~time nie aku tatau lagik si 'munah' nie nk dtg~

tok chu : hish mane pulak dia nie.. sesat ke??

tk lame lepas tue..

tok chu : haaaa tue dia dh smp pun.. pjg umur..

aku : haaaaaa??

nun kt ujung jln, wan maimunah tgh jalan terkedek kedek ngan anak angkat dia (boy) and sorang lagik aku tatau sape...

tp serius tak tipu --> aset dia mmg besar.. hahah blh ke end N3 mcm nie..

hahah chiow!

1 ulasan:

jesnita_ns berkata...

yong..kalah le aset ko..hahaha..

ada satu lakonan dia ngan rosyam noor tak salah aku..yg dia mandrem rosyam noor kawin ngan dia..lawak je aku tgk masa tu...geli geleman pn ada...iyarrkkk..gile gedik ok dia berlakon time tu..aku tak ingat tajuknya apa