Rabu, 1 Disember 2010

Raif Alfian

aku rase budak kecik nie femes 2, 3 hari nie..



nie gambar raif masa kiteorg buat gath dkt melaka.. baby to Hazlina + Farid

semalam, paper KOSMO page 5..



citer Raif dalam paper KOSMO semalam pasal PENGASUH DIA YG PENDEK AKAL PEGI SELOTAPE MULUT NGAN TANGAN DIA.. just nk bagi si raif nie ddk diam..

eh setan, budak2 mmg la banyak akal.. nk nk budak besar nie mmg la dia tk paham sgt ape yg ko cakap.. lagik ko cakap, lagik dia buat.. normal la tue.. kl ko tk sabar nk jd pengasuh, buat ape mtk keje tue?

cilaka banat punyer manusia.. budak kecik sah sah tade akal.. ko yg dh besar panjang still bodoh piang tk reti nk berpikir lagik nk buat anak org mcm nie..

meh sini aku celotape mulut ngan tangan ko plk.. meh tgk ko suke ke idak..

mmg dlm last week kawan aku (mak raif) ader buat s/out dkt FB dia marah2 pasal raif kene dera and celotape..

tatau mcm nie punye teruk.. sian aku tgk raif menangis mcm tue..

so, ini budak sudah salah pilih orang.. buat dkt anak kawan aku mcm nie.. ouh.. hape ko igt kawan aku nk diam ajer mcm parents yg lain??

sila get ready utk di saman yer.. owner + pengasuh tue sekali.. pg nie aku borak ngan mak raif, kate nyer, dorang dh ader peguam nk saman itew taska..

buat ajer kecik.. ko jgn kesian.. time dia buat kt anak ko, dia tk kesian plk tgk si raif meraung raung..

hishhhhh menda la buat kt anak org mcm nie.. akai tarak ka?

mmg dilemma betol nk anto anak dkt pengasuh.. mmg dilemma besar..

ape2 pn, all the best dkt kecik + farid.. sila lawan berhabis habis dan jgn kesian..

chiow!

p/s : herman ckp, kl kene kt anak dia, dia bagi satu kali kaki dkt kepala pengasuh tue.. OOuuhhh daddyy.. garang nyer... :)

1 ulasan:

cik_ah82 berkata...

oo..anak kawan kak yong ke?mmg kesian gila bila org baca kosmo tu..menitik air mata..dh la muka raif tu ada iras2 adib..gila tul la buat cam tu..tergamak dorg wat camtu..sian la budak tu, xleh pikir lagi..grrrrr...