Rabu, 29 Disember 2010

The Tudungssss..

semalam one of gud friend tanyer ---> KAKYONG SIMPAN TUDUNG MCM MANE YER??

okey, dia adalah new to memakai tudung.. so, mebi dia tgh nk intai cara cara simpan tudung selain dari menghenyakkan tudung2 tersebut di dalam laci saje..

ini cara aku simpan tudung.. pd aku, mudah dn cepat.. capai, sauk dan jalan..

anda perlukan ---> sebijik bilik atau ruang..sukahatikau la labuuuu..



aku pilih bilik.. senang tk semak2 dlm master bedroom.. bilik nie aku bagi name BILIK LAUNDRY..

sidai2 baju, iron2 baju, tpt tdo kl gaduh ngan laki, sok sok kl ader baby pn semua santak dlm nie.. so, ini adalah bilik yg sungguh serbaguna..



yer begini la cara nyer anak2.. yg tudung ada awning/ kene gosok aku gantong pakai hanger.. yg jenis selendang aku pakai sangkot gtu ajer..

aku tk bekenan sgt simpan dlm laci sbb bau kayu laci tue kuat kang muntah hijau aku kang..



yg gantong dkt hanger bulat2 nie adalah tarap 'least favourite'.. mungkin faktor dh tk cantek (kt mata aku) atau outdated yg buat dia tersadai kt sini.. pakai pn kl pegi pasar saje..

sungguh kacang lupakan kulit.. ish ish ish razila.. hepppppp..


sekup sila gantung di sini.. ini adalah sekup tudung syria yer.. aku mane main pakai sekup2 kepala nie (yg itam/ putih tue).. rimassss...

balik balik sekup tue ada penyu ganu kite sekor tegantung.. motif tidak diketahui..

ok skang sudah selesai.. aku just share saje..

chiow!

Tiada ulasan: