Ahad, 12 Disember 2010

semalam tarzan bagi aku beg badminton siap ngan reket..

semua adalah utk memburst jiwa dan raga aku utk bersenam dgn btol.. eh, soping tue bukan kategori senam ke?? ko igt tk penat bejalan mencari barang?? heh..

so, deal adalah on saturday nite, kiteorg akan main badminton.. tk jauh pn.. dkt taman mainan kt umah aku nie je haaaa..

baek la.. aku tgg sabtu nie.. kl tk main gak, aku tgg sabtu dpn plk.. kl still tk main gak, aku patah patahkan 18 reket tue..

nk tgk beg aku?? jap tauuu..



warna merah, nipis, ramping, reket seketol kt dalam, boleh kelek kt pinggang, bahu pn blh, ringan smp blh lambung lambung..



gemuk, berat, padat, byk btg reket kt dlm, bertabung2 shuttlecock, blh letak kasut, blh henyak baju spare dlm tue.. boleh kelek kt bahu or blh gendong kt belakang mcm bagpack..

tarzan : nah beg badminton awak..

aku : alah, nape nipis..

tarzan : cukup la.. awak tk terer lagik..

siannnn aku kannn..


si gemok dgn si kurus.. (-_-') haihhhh

chiow!

Tiada ulasan: