Rabu, 1 Disember 2010

Mimpi Hantu Bongok..

sebelum aku tdo, meh sini aku nk share mimpi hantu aku malam tadi..

hantu adalah JUE AZIZ (sikittttt tanak kalah okehhhh)



hantu aku malam tadi.. kl la hantu betol sket punyer cantik mcm nie, meraung aku weh!!!

mari bercerita tentang mimpi hantu.. mari!!!

JUE AZIZ adalah mengandung (boleeee??) anak sape jgn tanye aku.. dh la mengandung, kayuh basikal pulak..

kayuh punyer kayuh, eksiden masuk longkang.. kt dalam longkang tue jugak dia khatam.. ngan bby2 dlm perut sekali ikot khatam..

and tanpa menyempat yempat tanpa sempat ditanam, kt dalam longkang tue jgk la dia tukar jadi hantu.. rambut dia yg panjang mengurai tue, tiba tiba bersanggul (eh, bukan hantu selalu rambut kusut masai ke apsal rambut dia elok bersanggul?? ouh lupa hantu adalah seorang hartis terkenal harus jd hantu pn kene vouge), kuku pn panjang secara tiba2..

dn yg tk boleh tahan sekali, tiba tiba kelopak mata dia terjojol timbul dr paksi nyer and toinnnnggggg bergulung ke atas.. **sila bayangkan**

tekejot punyer pasal sbb kelopak mata dia tiba2 bergulung, terus aku terbangun..

eh, patut la mimpi.. rupa rupa nyer nk terkencing.. (kaitan????) terima kasih la jgk pd jun aziz sbb sudi jadik mainan tdo aku walaupun aku rase bongoooooookkk ajer mimpi mcm tue..

eh, keeeee ada makna di sebalik mimpi aku tue?? erkkk

chiow!

Tiada ulasan: