Isnin, 20 Disember 2010

Bila Todosak!!



nie jenis todosak yg light light sajer.. aku makan sorang, malas nk masak byk2 menda.. aku buat sup ayam, sekali jadikkan sup sayur gak.. hehehe terasa bijak di sini..



kan lengkap gitu.. ayam ader, sayor ade.. jemput makan.. :)



nie jenis todosak yg menguntungkan.. henpon merah tue henpon lame.. hari tue dia meninggal kejap.. aku igt meninggal terus tk blh on dh.. yg tarzan nie, belikan henpon yg itam tue buat ganti sementara nk tgg bln satu eh.. eh... :p

the next morning tue, terai la bukak.. aiceh, setedi ajer dia menyala.. huntung hemak ader dua henpon skang..



nie jenis todosak yg merugikan.. aku sangap tatau nk buat menda tarzan tade wiken hr tue.. so, kuarkan barang nk terai buat kek milo..

last2 yg atas ajer menjadi.. ranggop dan lemak berkrim.. kt dalam dia mcm tk masak.. sila jgn terpedaya dgn gambar nie... elok ajer aku snap, kek nie mendak ke bawah dh mcm kawah taik bintang jatoh aku nengok..

aku rase salah tepong la ~nk jgk~ jgn membazir, tue amalan setannnnn.. so, aku kikis yg atas ngan yg tepi ajer.. masuk perot setel..

tp, gambar yg berikut nyer adalah jenis todosak yg bonar2 todosak.. todosak jenis kreatip pn iyo gak..




















































sumpah aku rase aku genius!! ~siap blh kensel2 lagik 1/4 tue~

chiow!

Tiada ulasan: