Rabu, 8 Disember 2010

Hapdet Barang Makan

lame eh aku tk buat N3 bab barang makan nie.. nie ader la sekeping dua gambar yg aku dh peram sketttt punyer lame.. jadik la nk kasi up jgn bg blog bersawang..

mari kite mulakan dgn BISMILLAHIRAHMANIRAHIM (tk baca kalo, setan tmpg sekali ko makan)



nie mmg baekkk punyer peram --> hidangan pagi raya haji aku hari tue sblm aku balik shah alam pastu sambung melantak kt sane plk :)

kek daim (ikea), kipap sardin, kuah kacang buatan sendiri cewah cewahhhh ngan nasik impit ehsan kakak ipar tima seyyyy!!!



ini adalah sandwich goreng.. kt tongah2 tue aku taruk chicken slice pastu celup roti dlm telor pastu goreng.. sodaaaappppp..



beliau di atas adalah speggeti carbonara tin prego.. hahaha.. tarzan tk makan jenis2 mcm nie.. dia tau speggeti kene makan dgn bolognese ajer.. heheh.. so, time dia tada la br aku ader chance makan bendalah nie..

resepi?? 1 tin prego carbonara, sikit air, kl nk mushroom sila tambah sendiri.. yg kt atas tue, aku goreng chicken slice dgn EVO smp garing pastu potong2 campak atas spegeti.. asparagus tue aku masak dgn planta.. habis citer..






nie roti telur sama chicken slice bekfes kiteorg laki bini sempena Maal Hijrah 1432 :)


nie plk dizet Maal Hijrah.. Banana Vanila-Strawberry IceCream with Milo On Top.. yummehbebehhhh..

dh.. tue ajer.. tk blh tgk lame lame kang aku lapor (padahal baru bedal nasik lemak)

burpp alhamdulillah..

chiow!

Tiada ulasan: