Khamis, 16 Disember 2010

Frozen Itu Mudah

smlm penyakit M besar punyer dtg..

males nk potong2 bawang, males nk blender2 cili, males nk menumis.. tp kene gak buat sbb tarzan of cosss la nk makan kan..

so, aku korek freezer, kuarkan lauk2 frozen.. ouh sungguh la berguna time time kemalasan melando..



aku tggl masak nasik ngan sayur ajer.. hahah sempurna makan malam.. lauk yg aku panaskan is sup daging ngan ayam masak merah..

sempat la gak aku buat kek buah.. aku kate aku malas nk menumis bagai kan.. aku tk kate aku malas nk membakar... :p



1st time try buat nie.. tue pn sbb nk habiskan setok buah2 campuran yg beli time nk buat kuih raya dl..


dessert kiteorg malam tadi.. moist ajer kek nyer.. yg penting, tarzan loike.. :)

resepi tk payah la eh... korang google ajer kt tenet.. sonang...

chiow!

Tiada ulasan: