Khamis, 30 Disember 2010

Year End Sopping

baiklah.. razila dgn xtvt sopping mmg bergandingan.. bukan ganding hantu yer.. tp gandingan mantop yg boleh memufliskan aku.. cheh!!

sempena ujung tahun nie, mari sopping perabih pitih.. mcm dh lameeeeeeeeeee tk beli heels.. ewah penggunaan huruf 'e' di situ seperti sudah 18 tahun tk beli heels.. propa sungguh!!



hishhh ape jelita sgt nie.. kan dh terbeli biasa tueeeeeee.. of 50% harus la beli jgn lepaskan peluang keemasan walaupun duit yg keluar itew adalah kebiru biruan..

aku selalu pandang peep toe adalah sejenis kasut yg super seksi meksi..



kasut yang merelip nyer makngah nie pn telah menangkap anak mata (duit jgk la kan).. jgk diskaun 50% wohhh sudah hilang pertimbangan.. harus sebat walaupun lepas tue kebas kebas tinge aku kene perli ngan tarzan YANG SATU TUE TK PAKAI LAGI DH BELI YANG BARU MEMBAZIR BLA BLA BLA BLA..

tk pe.. demi kasot aku rela.. :) lgpun tinge aku dh lali asik kene smash ajer.. pedehallllllllll stakat sedas dua tue...


duit duit.. GULPPPPPPP...

chiow!

Tiada ulasan: