Khamis, 30 Disember 2010

Harimau Muda

sebelum aku merepek dgn lebih lanjut, mari kite mengaum

AUUUUMMMMMMMMMM..



team negara kite yg telah membanggakan negara dan yg telah membuat PM kite announce besok cuti.. yiiihhhaaaaa..

game yg best.. even aku nie mane reti tgk bola tp malam td, mulut aku naik sheik mengalahkan mulut tarzan..

ko sabar jer la eh bang semangat sukan aku tgh mencanak canak naik meter dia..



tiba tiba minat dkt budak Safee nie.. yg baju biru yer.. yg baju merah keliling dia tue mak nyampah..

dia sorang sumbat 3 gol sungguh hebakkkkkk pokcik nie...



aksi korek idung?? ;p



okeh ini semenggah sket.. :) rambut ala2 mohawk tue fiwwiiitttt.. matik la bdk2 msk sekolah stail rambut mohawk..

ape2 pn, tahniah la wehhhhhh.. sungguh berbangga menjadi anak Malaysia.. igt, kekalkan prestasi okeh.. jgn dh menang sekali lupa diri.. :)

eh, aku tgg gak pompuan yg kate nk pakai bra lazer tue.. tk nmpk btg idung pun.. balik nangeh kott... simpan ajer la bra ko tue mbak..


MILIK MALAYSIA.. diulangi MILIK MALAYSIA.. diulangi lagik sekali MILIK MALAYSIA ya bapak bapak semua.. jgn mara donggggggg...

hahha chiow!

Tiada ulasan: