Khamis, 21 Julai 2011

Buruk Perangai

aku telah mengalami kecurian di pejabat..

baru satu hari aku MC, dh ader benda ghaib.. tue cara cara 1 hari.. kot sok sok aku cuti seminggu, aku rase dgn meja kusi semua lesap..

eh, bgs jgk kan.. :p

tp brg yg disonglap tk la mahal mane naw.. SIPAR JEPUN jer..

tp bukan yg dh benyak benyek okeh.. aku baru beli dowhhh.. permukaan sipar pn sedap dipijak terasa seperti refleksologi gitu..

gile buruk perangai sape yg songlap.. sian aku nk pegi memerut pun sikit punyer vouge pakai heels.. (*_*)

tk pe la.. nnt aku beli lain pastu cuti jer simpan dlm peti besi..

pd sape yg amik, aku halalkan la.. kang kl tk halalkan kang, kene untut plk..

sian kauuuuu..

chiow!

2 ulasan:

NAZLIANA SI CUTE berkata...

mest org tue dah pandang awal-awalkan..xdak rezeki beli yg baru..bohh rantai bg dia..kalau mc lg ikat ja selipar tue..huhuu

Razila berkata...

heheh tue la mst dia dh aim baekkk punya.. tgg line clear je nk kebas :)