Isnin, 11 Julai 2011

Mari Menjahit






skill walaupun tk sehebak tukang jahit, tp stakat jahit sembat tue, eihhhh mak handalll ai tell u..


cuma tk blh jamin tebukak balik ke dak sembat tue..





walaupun hasil jahitan kelak adalah ke laut.. tp itu blakang citer.. yg penting, kitt menjahit harus semangat..


eh, kotak tue cantik kan??? aku rembat mak aku punyer... ngeh ngeh ngeh..





nie la hasil nyer kl kau bersungguh sungguh menyental baju.. habis tecabot butang.. nasib dia lerai time aku nk sidai..


kl lerai time aku menyental tue?? harus msk dlm lobang singki.. mmg sadaqallah la jawab nyer..


dh la dlm setok butang aku tade butang yg same.. so, adalah dgn penuh hati hati aku jaga butang nie bg jgn hilang..




taraaaaa!!!



dalam.. boleh la yer dak???


ouh, menjahit tidak berhenti di sini yer.. lepas campak ke tepi baju nie, aku capai plk bantal yg aku buat utk lepak2 tgk tivi..


jahit tepi dia dh tertetas asyik kene henyak.. tk dgn aku, dgn tarzan..


dh tue, saiz yg menhenyak tue pn boleh tahannnnn.. gagah perkosa eh perkasa belake..




objek yg telah dihenyak sehingga hampir terburai isi perot nyer..



ok setel!!



ok razila, sila kemas dan simpan kitt menjahit anda.. tahun dpn boleh guna :)


chiow!


p/s : korang rasa hover tk kl aku mtk mesin jahit singer 'menawan keluarga bahagia' dkt tarzan???

Tiada ulasan: