Selasa, 12 Julai 2011

Surat Layang Melayang

aku br hantar surat layang pd bos..

mmg tiap tiap tahun aku hantar.. kasik hentam sama dia sket.. asik dia ajer hentam org..

tk de la.. nk mampos??? bersara awal aku nnt..

ekceli, aku baru hantar memo yg bertajuk 'PERTUKARAN WAKTU PEJABAT SEMASA BULAN PUASA' sebagai persiapan menyambut Ramadhan Al-Mubarak yg dijangka 1 Ogos 2011

when Ramadhan is approaching, mmg surat nie la yg aku lantingkan pd bos tanpa mengambil kira puasa ganti dh setel ke belom.. (*_*')

and alhamdulillah bos adalah bertimbang rasa dn luluskan permohonan aku..

jd tarzan, marilah kite bersama sama selepas sahur bersengkang bijik mata menahan menggantuk utk sampai ke tempat kerja seawal jam 7.30pg..

jgn tdo.. kl u tido, ai jolok bijik mata u.. ;p

ok la.. nk gie pasang lagu raya jap.. eh eh (@_@)

chiow!

Tiada ulasan: