Isnin, 4 Julai 2011

Lauk dan Pauk


hari sabtu punyer menu lunch.. eh, byk plk post makan makan eh??






asik layan ayam ngan udang ajer.. sesekali sekala layan kari daging pun ngam gak..


kari nie aku masak hari isnin last week.. then frozen kan.. bile panaskan nk makan baru taruk kentang..






nie BFF kt opis yg ajar aku... mmg sedap dan mmg layan.. terung goreng tepung..



some tips dr BFF --> kl nk terung or pisang ranggup lepas goreng, taruk sket minyak dlm bancuhan tepung..



yap.. aku taruk minyak jagung and mmg ranggup.. kruk krak kruk krak..





ikan pekasam hr jumaat yg aku ulang panaskan dlm microwave..


pastu cepat cepat bersihkan microwave tue sblm bau dia lekat..


simple kan.. tp kenyang gilos tersadai laki bini..


malam aku dpt 'cuti'.. tarzan ajak dinner luar.. yahuuuu..


chiow!

Tiada ulasan: