Khamis, 7 Julai 2011

Mustajab Ke??




LOSEN MUSTAJAB EXTRA HAWT!!


aku rase losen nie skang tgh meletop letop di pasaran.. nk nk plk letak janda si rizal tue as duta.. mmg la kedababow..


so, aku terai la rembat satu.. bukan sbb nora danish okeh.. kose mak.. nie member aku dok kate ok.. tk salah terai menda baru kan..


harga asal RM24 tp sbb aku main kenyit kenyit mata dgn makcik yg jual tue, dpt la RM18..


mustajab ke tak??


mustajab la jgk utk lenguh lenguh kaki, beetis, bahu.. eh, utk body shaping pun boleh ape.. sesape yg ader perut 3, 4 lapis boleh la taruk losen nie dkt babat korang..


blh bakar lemak kate nyer.. and ader satu blogger nie, dia taruk losen tue area leher kes leher dh mcm kuih lapis kate nyer.. and it work!! ngeh ngeh..


sesapa nk terai, terai la.. aku blm lg dpt inspirasi tepek dkt leher sbb stakat nie, layer layer dkt leher dpt dikawal.. just tulang dagu ajer mcm dh nk hilang dr pandangan mata.. erkkkkk..


panas??? hurm.. pd aku mcm tk cukup ganas panas nyer.. tiger balm yg warna merah tue lg panas.. tue kl ko tertempek lebih tue, konfirm ko tekinja kinja kepanasan..


tekstur dia plk mmg mcm losen.. tk oily and cepat meresap.. amat sesuai utk aku sbb aku nie jenis tk suke menda berminyak minyak nie.. dh mcm org minyak.. rimas mak!!


just bau dia kau kene menahan hidung sket.. kuat dowh bau dia.. tarzan tk gemor nau bau dia.. same goes to me.. tp kl dh hari hari dok lumur losen nie, hidung aku pn tk dpt tangkap dh bau dia..


dh lali ;p


awak, sy ada beli losen mustajab.. awak nk terai??


tanak la.. saya tk suke la bau dia..


okeh.. (sesambil tepek losen dkt lutut, betis.. gile kan.. baru tua dh sakit sakit lutut.. blm tua bangka lagi tue)


eh, taruk la sket dkt kaki saya..


sure eh??


eh, taruk jgk la dkt lutut.. dgn dkt bahu..


hek elleh dia nie.. tadi jual mahal..


tk kenal maka tk cinta cintun okeh..


chiow!

Tiada ulasan: