Jumaat, 15 Julai 2011

Tak Sempek Nak Guno..

smlm, msk 4 hari aku lewat.. bes pren tk datang datang say "HELLO"..

UPT mmg dh setenbai kt umah.. hr tue ader promotion, beli dua dpt murah.. kawan aku rembat satu, aku rembat satu..

time bayar kite tong tong eh.. ;p

cadang pepagi bsk (sabtu) la nk terai test tgk satu line ke dua line.. tk dinafikan dlm hati ada taman astakona..

tp taman baru nk jadik la.. blm masuk taraf grand lagi.. so, perasaan msh blh dibendung..

sekali tgk, pg nie nk mandi sudah ader show daaaaa..

dia datang, dgn lenggang lenggok nyaaaaaaa.. dia datang.. jeng jeng jeng..

maka dgn rasmi aku tk menandong.. tp kali nie hebak sket penangan bes pren..

bagai nk tecabot pinggang aku dikerjakan.. adoi nye!!!

dh.. nk gie taruk losen mustajab jab.. harap harap mustajab la..

chiow!


1 ulasan:

fruitted berkata...

it's ok kak.. tuhan bg peluang berdating-datingan lagi tue hehe ^__^