Selasa, 12 Mei 2009

Hari Utk Omak..

untuk omak den, omak ekau dan semuo omak2 di dunio.. happy mothers day mommy ~huh mommy?!! sejak bila saya pggl emak saya mommy??? ngarut~


sempena Mothers Day hari tue, abah saya telah bermurah hati beringan wallet belanja lunch di Hotel UiTM.. but tk semua family members yg dpt join.. its just my parents, saya +en. hubby and youngest sista jer yg ado..


here some pic's during our lunch.. just love to see a smile on her face tat day..


my beloved mom.. Pn. Thalmiah bt Abdul Karim..

and heres org yg bermurah hati pada itew hari.. my dad.. En. Abd. Razak bin Abu Bakar.. bapak saya sudah slim melim kerana mengamalkan diet sehat.. siap charts anda semua.. saya dl pn turut ader charts tp tiada berguna.. lain yg saya tulis, lain yg saya makan.. charts tulis ayam panggang, saya makan ayam KFC.. charts tulis roti bakar, saya makan roti McD.. sekarang anda tentu sudah tau kenapa saya sekarang sehat dn kuat begini.. sila jgn tanya lagi..


sudah.. sudah.. enuf pasal diet kerana bisa merobek2 hati ku.. auw.. auw.. mari kita smbg tgk gambars..

perkenalkan.. MOCHA CHOCOLATA!!! yang saya order.. okay.. tau.. lemak berkrim disukai ramai dn saya suka!!! nyaman.. okay.. okay.. tk usah mention pada saya brapa kalori, gula dlm cawan ini..

ini CHIKEN CHOP.. en. hubby yg order.. ntah aper ntah rase dia.. sedap la kots sbb en. hubby tk offer pn.. chait!!! ~helleh.. saya pn tk offer speggeti di bawah ini kepada dia..~



ini saya punya.. meetballs with tomato sauce and pasta.. ~ape susah naw.. speggeti meetballs sebenar nye~ nyaman uols.. tue saya tk pelawa pd sesiapa tue.. dorang jeling2 juga saya buat2 tidak paham.. ~TAMAKS!!~





adik saya ini memilih beef lasagna.. mula2 dia memilih rib eye steak.. ttp setelah pemikirannya diracun oleh saya dn emak spy memilih lasagna, dia akhir nyer berjaya dipesongkan..


nie pemandangan indah dari atas.. ~okay.. anda boleh lap air liur yg tgh meleleh tue sekarang~


okay.. saya tidak memcuci mulut selepas makan dgn air.. saya cuci dgn BANANA BOAT.. mari berlayar kawan2... ouh.. sila jgn berburuk sangka.. saya share dua dgn en. hubby.. sharing is caring..



ini cuppy yg kunun nyer mau saya beli utk emak tetapi bila smp di kaunter, adik yg mengambil order kami sekeluarga kate, "Tak payah la kak.. Ini hadiah dari saya".. dn mulut saya pn ternganga dgn kebaikan adik itew.. trima kasih yer dik.. tahun dpn akak bawak mommy ~cis lg skali mommy!~ akak dtg sini lg n ekau blh bg free lagi..


kami balik dgn hati girang.. masuk pintu kereta, perut dl yg masuk.. vontot masuk last skali.. mmg best.. recomended la.. tp pd sesiapa yg kantong perut sebesar kantong duit siling yg biasa opah2 pakai setiap kali nk gie kedai pastu dia selit kt kopek dia tue, adalah diadvise, share la.. portion agak besar..

okay.. chiow!!

2 ulasan:

Cikgu Muazam berkata...

Uuuhhh.. Jelesnyer tgk gambaq ni.. Ohh.. Pakyang sudah sangat kurusssss! sangatttt... tabik!!

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

sodap aiskrim2 itew....