Khamis, 4 Mac 2010

Apa Saja Hamba Turutkannnnn...

tekak herman tingin nk makan bubur.. fuhh.. mcm tau tau jer aku pn nk makan bubur.. sehati sejiwang la.. ellleeehhhhh menyampahhhhhh!!!

tong tang tong tang kelekuk kelekak.. SIAP!!!!


herman nk bubur kosong.. ayam sume tk yah taruk...


ha'ah.. aku igt bila dia kate bubur kosong ayam tk payah, lapanggg dada..

rupe rupe nyer, ade ayam disebalik serbok kunyit!! ciss!! rilek ajer dia order AYAM GORENG KUNYIT SATUUU!!


nie telor ikan aku buat goreng sambal.. nie lauk aku.. pedas pedaas sket.. baru ngam ho!!!

ko tgk minyak tue... ish ish ish razilaaaaaaaaaaa...


ini adalah pelengkap menu.. telor asin and bawang goreng.. bersungguh sungguh herman gie mencarik.. lompat dari satu kedai ke satu kedai..

ko tau tau je la kedai kedai runcit kt putrajaya tue mcm malu malu kucing nk naik.. seketol kt ujung sane, seketol kat ujung sini.. last2 kedai kt rumah jgk yg aku terjah!


set bubur aku..


jemput makan.. tgk, malu male jer kan aku tabur bawang goreng tue..

dtg herman, hah ko!! selambak bawang goreng dia campak dlm tue.. kuis kuis bawang baru nampak bubur..

kl 30 hari berturut turut mentekedarah bawang goreng, mau bau kilang arak ketiak tue!

ouh, one more bebeh.. aku siap letak syarat lagiikk..

SAYA MASAK BUBUR, AWAK BUATKAN AIR BUAH KABUNG.. SEDAPPP AWAK BUAT.. ~kipas sket.. ayat musti mau power!~


nahhhhh!! TERBAEKKKKKKKKK!!!!!

chiow!

4 ulasan:

ita cutevirus berkata...

yong,

air buah kabung tu camne ek?? tak penah rasa pown...


p/s: name anak aku izzzah la.. bukan izati... heheheheh..:P

KasihKuAlRayyan berkata...

haha.. ampun kak ita ampun.. silap name but i did wanna mention her.. sorry..

buah kabung tue, ko beli la.. dia ader jual dkt gerai asam asam yg pakai timbang tue.. normally dkt shopping complex ader..

ko buat air sirap or sirap limau, pastu ko masuk kan lah buah kabung tue dlm tue.. setellll..

dappppp...

Ena berkata...

Salam kenal..

sedapnyerrr bubur & menu2 tu.. yum yummmy..

KasihKuAlRayyan berkata...

ena : salam kenal.. thanks for dropping by.. btw, anak2 awak comel2 belaka.. :)