Khamis, 11 Mac 2010

Yang Mana Patut Buat Dulu?? Hurmmmm...

sekarang dalam di lemma.. toink.. toink..

yang mana patut aku buat dulu..

REBONDING (since dh dpt herman's approval) or TOUCH-UP WARNA RAMBUT(which herman have no idea about tis)..

nk buat skali dua, jap! korek wallet jap..

uwaaaa!!!! tk cokop fulus mania nyer... howwwwwwww???

buat yg dh dpt izin tp mahal (rebonding) ke, or buat yg tanpa izin tp murah (touch-up warna)

AAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHH....

5 ulasan:

MY HEART berkata...

rebonding yong,.,, kaler2 tu kendian leh buat...

KasihKuAlRayyan berkata...

babe.. aku pn pikir gak mcm tue tp kl rebonding, nk menten payah seyy.. retouch jer dh RM180.. sakit jiwa makkkk!!!

tue yg buat aku pikir blk, warna pon sonanggggg... hahaha..

tp kl tk rebonding, rambut aku kl sikat, cepat putus.. kang botakkkkk pulak..

bold and beauty!

Ibu Alia Kaiyisah berkata...

xoxo. mustilah buat yg suami dah bagi green lite. ye tak?. hehe.

KasihKuAlRayyan berkata...

ann : hahah betoll.. pasni nk try pujuk plk kot kot dia bagi kaler rambut siap hulur fulus sekali ker kan..

mane tauuuu... sonang bai tue... dpt buat dua2.. wooohhhhoooo!

ita cutevirus berkata...

tamak nyer ko yong...

kalo aku restu suami yang utama... ahahahha...