Selasa, 30 Mac 2010

Sian Kete Aku..



tgk bumper kete aku tue.. sian kan terkopek kopek mcm tue..

dh mcm kene penyakit sopak dh.. haihhhh gerammmmmmm...

nie sume setat dr xcident hr tue la nie.. agak nyer apek bengkel tue takot kene gertak ngan herman, cat tk kering lagik, dia dh bg kete kt kiteorng..

sbb dia janji hari sabtu, last last hari selasa baru dpt kete kt aku.. barua kan! dh la lambat, keje plk mcm nie..

aku tk perasan.. herman yg bgtau aku..

dilema.. nk hantar masuk bengkel balik, ssh plk bile tggl satu kete..

kl car pool ngan herman, dia balik lambat.. ader yg aku jadi org gile menunggu dia pick-up aku balik keje kang.. aku nie tk cukup sabar nk tgg dia kt opis smp pukul 12 tgh mlm..
baik takyah!

nasib aku tk cukup berani gie bakar bengkel tue.. kl tk, hangussss...

eh, niat kt hati tue, mmg ader nk tukar kaler kete.. tp fulus mania plk blm cokop.. nnt la..

chiow!

Tiada ulasan: