Isnin, 8 Disember 2008

Kelim Karipap Punyer Cerita

meh sini aku nk bgtau.. aku nie tk reti nk kelim karipap.. ala... yg putar2 kt tepi karipap tue.. aku kl buat karipap kt umah, kt tepi dia mmg la tk berkelim.. heheha.. aku bior gitu jer..

sabtu tue, kakak ipar aku nk buat karipap.. ajak aku join buat sekali.. sblm kantoi, aku awal2 mengaku aku tk reti nk buat kelim dia.. gelak dia kt aku.. ches.. so, sbg org yg naif, aku blajo ler.. teruk jgk la rupe bentok kelim 3 biji karipap yg pertama tue.. kl hidang kt org, buat malu.. then, bak kate kakak ipar aku, practise make perfect.. lelame cantik la jgk..

tgk ek demonstrasi aku lipat kelim karipap..sorry.. kualiti audio kureng memuaskan.. al-maklum la.. pakai cameraman amatur.. dh la amatur, byk complain pulak.. haiiyooo...






nie la sifoo aku.. tengkiu kak tuti..




nie la g aku buat sendiri.. aku budak baru blajo.. rilek ar.. go selow...

until next time... chiow..

Tiada ulasan: