Sabtu, 22 Mei 2010

Home Made SUBWAY!!

satu hari suntuk nie, N3 barang makan ajer la.. tk hape eh!! blh share2 idea dgn korang masak ape hr nie, masak ape esok.. kan kan kan..

aku sendiri suka tgk blog yg dok citer pasal makan2 nie sbb kadang kadang bg hint jgk ape blh dimasak utk hari tue..

inspirasi gituuu....

mlm nie aku makan simple jer since herman tk balik dinner kt rumah.. berjimba jimba dgn kawan dia... kate nyer balik lambat..

yg aku nie dh siap siap psyco pala otak set herman maybe balik dlm pukul 1 or 2 pg.. sekali tgk pukul 11.15 mlm dh terconggol dkt pintu rumah..

tk thrill lgsg...

ok.. balik pd tujuan N3.. sape2 kenal aku baek punyer spesis gurau laga laga kepala, mst maklum yg aku nie kipas susah mati SUBWAY and menu all time favie aku is TURKEY BREAST AND TURKEY HAM.. fhhh kl dpt nie, hevennnn....

mengenangkan herman tk balik, aku malas nk bersilat dkt dapur masak lauk nasik segala.. aku buat ape tawwww.. aku buat sendiri sandwich ala2 SUBWAY bebsss..

benda nyer sume ader.. projek on la..



nie wholemeal loaf.. jgn buruk sangka woh.. roti tue kerat jadi 2.. pastu potong tgh tgh dia utk letak segala jenis kesukaan ko dlm tue..



taruk slice of chiken sandwich dgn chuncky meat ball.. pastu cheese tue aku kerat dua susun mcm gambar di atas.. baru feeling lemak berkrim disukai ramai.. wohooo..




pastu bakar dlm 10 minit.. kruk krak kruk krak ok roti ko nnt... rangguppp.. pastu ko boh la ape ko nk atas tue..




aku taruk coral salad, tomato, bawang, capsicum dgn kim-chi.. sos dia aku taruk cili sos, mayonis dgn thousand island..

ape lagik.. jemput makan... rase dkt nk same dh.. sepah nyer confirm 100% same... bersepai sepai ajer keladak roti tue atas meja..

simple and dlicious..


k la.. nk tdo.. esk ader projek mau bikin..

chiow and gud nita.. :)

1 ulasan:

ita cutevirus berkata...

memang sehat menu ko yong... senang ati bile tak bersilat masak utk somi terchenta...