Rabu, 26 Mei 2010

Perempuan Kuat Bebel... Sanggul Hajaba..

pg nie korang dengar tk topik dkt Hotfm??

topik dia perempuan keycoh/ kuat bebel.. sentap ai nyahhhhh... sbb aku adalah di antara yg kuat membebel itu...

yeeeehhhhaaaaa tk caya gie tanyer herman mst cepat ajer dia meng'ia'kan.. maklum la.. dia selalu kene.. :P

tp like it or not, perempuan bebel nie sbb perangai lelaki jgk.. ape igt aku membebel sekadar nk mengisi masa lapang???? ape igt membebel tue hobi aku???

membebel ader sebab.. kadang kadang benda dh byk kali cakap elok2, buat tatau.. buat dekkkk ajer.. skali hamik kau, tazkirah aku bagi..

tp tetap la tk tune dlm kepala.. gile keras okeh kepala..

mcm herman, dia mmg la selalu kene dgn aku.. aku bebel tetap la dia buat keballlll ajer muke..

lagik sakit hati wooooooo..

lame lame aku kurangkan bebel **kurang keee??** aku lebehkan action..

cth 1: baju suar dia.. aku blh tau la mane tpt last dia berdiri sblm masuk jamban.. bak kate org, mane tanggal situ tinggal.. mula mula aku bebel gak.. tp lame lame aku letak kan ajer suar dia tue btol2 tepi tong sampah..

kang kl dia tanye MANE SUAR SAYA??

TUE TEPI TONG SAMPAH TUE.. <---- ringkas dan padat jawapan aku.. :)

cth 2 : tk ttp lampu bilik bila dh tk ddk dlm bilik tue lagik.. wooo nie dh kes pembaziran okeh.. aku mmg sakit jiwa.. mcm gaji berjuta juta nk byr bil beratus ratus..

wat i did is, satu lampu dia bukak tk ttp, aku akan bukak satu rumah punyer lampu luar dalam siap bilik, jamban semua.. kang dia plk yg sakit hati, gie ttp semua lampu2 yg aku bukak tue.. see?? berkesan kan??

skang ader nampak la dia tau nk ttp lampu bila kuar bilik.. pandaiiii dia..

ok lah.. move on to the next tajuk.. tk moh tajuk bebel nie panjang2.. kang ader org kate aku syiok sendiri plk.. :)

tau tk sanggul hajaba?? aloooo yg sanggul palsu konon pakai tudung nampak cantik tue?? aku google gambar dia tarak plk..

baru baru nie dkt FB ader dorang kuar pasal satu artikel pasal sanggul tinggi2 melangut nie..

aku dh lame tepikir sebelum artikel tue keluar lagik..

BUKAN KE PEMAKAIAN RAMBUT PALSU TUE HARAM DALAM ISLAM?? ape jadah nyer nk buat sanggul palsu pulak??? bukan ke Hajaba nie butik utk wanita Islam??

haiyoooooohhhh..

ok la.. renung renungkan dan selamat beramal!!

chiow!





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memang kau tu yong banyak bebel pot pet pot pet tak benti.