Isnin, 3 Mei 2010

National Library..

pg sabtu hari tue, pukul 8 pg aku dh terconggol dkt national library..

herman ader lawan badminton dgn budak pejabat dia..

sakit je jiwa aku kene ikot same sbb nyer lepas game tue nk gie anak buah kiteorg kawin..

kl tak, baik aku guling guling atas katil.. kene lak tue herman mtk aku masak bekfes utk bekal gie sane.. pukul 5 pagi aku dh berperang kt dapurrr.. haihhhhh time time mcm nie la syahduuu ajer kl ader org gaji..

eh boo, tahun dpn besday pressie bg orang gaji boleh ke??



aku masak ROTI SOSEJ BERSAMA KEJU LELEH LELEH.. ~suke suke aku jer nk bg name~



siap buat air teh kooo.. air nie herman yg buat.. aku tk sempat nk rase.. dlm kete, terus togok masuk mulut... terus macam..

mak aishhhhh... ape ko tonggeng sebalang gula dlm tue?? tk sayang kaki aper pakcik nie?? nasib tk gugur gigi aku.. mujur ader mineral water dlm kete.. bole adjust... btw, tengkiu yang!



aku rase mcm tak de point ajer pakcik nie bersenam main badminton sume smp nk tecabot kaki tgn segala tp last last isap rokok berbatang batang..

bile la dia nk insap nie... haisshhhhh..



nie tk dpt disangkal lagik.. muke bini yg berpura pura gumbira.. aku kan pandai belakon..



ko tgk.. siap umpan bawak lappy lagik tue takot aku mati bosan kt situ.. siap dgn pakej pasang sume.. cube kl kt rumah.. terkial kial aku pasang sendiri.. bagus politik herman nie..



dh setat main dh.. herman main game single and double.. double dapat 2nd place.. single dpt juara..

wow!! im so proud of u sayang..

pastu tarak gambar dh.. bateri habis.. asal zoom jer terus kiok.. kempunan aku nk tgkp gambar herman jadi pengadil seksi senteng kuar smp nampak lutut..

perghhh... bulu kaki ke hutan khatulistiwa tue?? hahahaahh pitam aku.. :P

tp ttp la abg hensem tiada tolok tanding.. **cover balik cover balik**

&^%$*&^%$# btol.. kuat gile pakai bateri camera canon nie..

ok la..

chiow..

Tiada ulasan: