Selasa, 25 Mei 2010

Kenapa Saya Nk Rumah Ade Beranda..

sebab nyer....



saya boleh sidai kain kt beranda tue.. tk ader la sidai tengah ruang tamu rumah.. sian rumah saya tk cun.. kl org dtg tiba2 harus menggelupor sorokkan bendalah nie.. lalalalalala..



saya blh buat mini garden kendian taruk pokok bunga walaupun kemungkinan pokok tue nk mati adalah 95%.. waaahhhhhhhh.. saya tanam pokok mmg nk bg dia mati.. **cover.. cover**



contoh terbaik!!!!! habis la saya kl emak saya tau.. oleh itu, mari berkomplot merahsiakan kematian beliau di atas.. :)

dan

saya blh la taruk brg2 dlm bilik herman kt beranda tue.. saya takot nk amik gambar bilik keje dia takot bila saya publish kt sini, balik kang dia tukar menjadi raksaksa dan saya terpaksa bertukar menjadi ultraman..

sila imagine sendiri mcm mane rupe bilik dia.. ~~seremmmm~~

ok.. chiowww

Tiada ulasan: