Khamis, 6 Mei 2010

Idaman Hati Ku..

tau tak.. ader satu menda nie kan.. dh lame aku carik tp mcm tk jumper ajer..

semalam gie mydin, tenampak plk menda nie.. menyelit nyelit aku dkt bangla yg tgh susun balang tue.. terus rembat sepeket.. hajat di hati nk rempat 2, 3 paket tp jgn tamakkkkkk..

lagipn bagaikan terdengar dengar jer si herman perli aku berdas das.. lagikkk la tk kose.. sepekat sudah..

eskusmi.. eskusmi.. tumpang lalu jap.. budi bahasa kene jg yer adik adik..

1 - even dia bangla, dia manusia jgk.. dia tgk aku, dia senyum ajer and ketepi makne nyer dia ader respek ngan customer..

2 - igt, dia tgh susun balang yer.. kang dia hempuk satu kali atas kepala aku kang, sape nk jawab???

aku nk nieeeeee...


tebalik lagik.. lantak la..

aku nk yg perasa orange jer.. stoberi stoberi tk suke sgt..

puas aku puasssssss!!!

AKU MASIH DIET! <--------- statement mtk tgn mcm nie la..

chiow!

1 ulasan:

ita cutevirus berkata...

aku pon suke gak..