Selasa, 18 Mei 2010

Untuk Selamanya

time rehat tadi, jalan jalan dkt youtube carik lagu.. maklum la.. setting komp tarak realplayer.. of cos aku cari lagu dkt youtube..

jumpe plk lagu nie.. favie woooo lagu nie.. nk nk time lagu nie kuar, aku tgh frust menonggeng.. perghhh asal kuar radio jer, mst tangkap leleh punyer la.. mesti punya lah!!

kate putus cinta.. bile kenang kenang balik, rase nk gelak guling guling.. mcm hape hape ntah..

tp mcm biasa, aku tk reti nk d/load VC dia.. nnt aku blajo eh.. or sape sape blh bg tutor kt aku?? hadap ajer la eh lirik dia.. pastu korang nyanyi la..

OST filem LAILA ISABELLA.. eh, filem kan????

UNTUK SELAMA NYA

Andai nya ku pergi
Usah disesali
Kerana ku sangsi
Adakah cinta masih di sini

Andainya kau tahu
Ku mencintai mu
Ku pasti dirimu
Tak akan tegar melukai ku

Sampai bila akan begini
Menyimpan rahsia hati
Relakan lah aku pergi
Walau cinta masih di hati
Dan air mata
Menemani
Langkah ku yang semakin tk pasti
Membawa kelukaan ini

Bila sampai waktu nanti
Ku harap kau kan mengerti
Mungkin bahagia atau derita
Takdir ku terima

Andai nya kau tahu
Ku mencintai mu
Ku pasti dirimu
Tak akan tegar melukai ku

Sampai bila akan begini
Menyimpan rahsia hati
Relakan lah aku pergi
Walau cinta masih di hati
Dan air mata
Menemani
Ouhh langkah ku yang semakin tak pasti
Membawa kelukaan ini

Bila sampai waktu nanti
Ku harap kau kan mengerti
Mungkin bahagia atau derita
Takdir ku terima

Ouh Tuhan tunjukkan lah
Cahya kebenaran
Kenangan bersama mu
Kan bersemadi untuk selama nya..

tragis lagu nie.. ha'ah.. mmg kenangan bersama mu telah bersemadi untuk selama nya.. tk ader time utk aku kenang kenang balik..

selamat jalan romeo..

hahahah..

korang suke tk lagu nie???

chow..

4 ulasan:

ita cutevirus berkata...

eerrrkk..
nape aku tak tau kewujudan lagu ni ek?

Razila berkata...

eh kak ita, femes la lagu nie dl..

fruitted berkata...

ni lgu siti nurhaliza kn? ke bukan? hehe

Razila berkata...

yes yang.. btol.. best lagu nieee..