Selasa, 1 Februari 2011

Mood Holiday Tatapiiiiii

hallu bebeh! mak penuh dgn rasa iri hati, mencik mencik mencik dn taksuketauuuuuu ingin mengucapkan, SELAMAT BERCUTI kepada kamu kamu yg bekerja di wilayah..

cuti tk best keje 400 kali best tawwwwww (dengki dengki dengki)



ada nampak list di atas?? ouh yes bebeh bebeh semua.. mak dan kelorga mak nk pegi berambu ramba di taman negara kisah nyer..

tue pn kl taman negara tk banjir la.. kl tk, mebi mak berambu ramba di halaman rumah makpak mak di shah alam saje..

kau tgk aku, aku tgk kau.. same2 la kite telan air liur kempunan tk dpt pegi taman negara..

TATAPI, ada satu perkara yg tk beberapa best telah terjadi pada mak..

tiba2 mak diserang batuk yg hardcore dgn simtom2 demam.. BOLEEEEE???

ouh kl batuk tue, terasa rasa mcm anak tekak tegolek keluar.. siap berjujuran air mata semua la.. plus terkentot2 lagik.. seram okehhhhhh bila kau sambil batuk sambil TERkentot..

so, demi holiday nie, bersungguh2 la mak nie mengusahakan agar idokkkkk la mak di serang demam..

mak buat...



mak basuh + sidai kain walaupun tk larat dowhhh.. masa menyidai tue rasa mcm mak nie nk jatoh terjelepek lalu tersangkot di atas penyidai..

konon2 bile sidai kain, blh peloh la padahal tk pownnnn kl kipas atas kepala baik punyer spinning level 5.. eh, sian kn aku sidai kain dlm bilik.. org tade veranda mcm nie laaaaa..





berbijik2 strepsils aku telan.. gambar ehsan en gogel.. aku beli yg x-tra strong warna kuning tue... dh la pedas gilos, berangin plk tue mcm ribut taufan dlm mulut aku..


tp atleast lega sket.. ouh, aku tk suke mkn obat batok.. nnt aku lalok mcm org tk tdo setahun..




bergelen gelen air masak aku telan.. sian paru paru, hati, jantung, buah pinggan aku habis lemas..






minum air vitagen.. okeh yg nie tiada kaitan..



menelan panadol actifast dgn jaya nyer.. nk baik punyer pasal.. selalu, menda nie la yg aku campak dlm tong sampah dl.. huh mencik benda kene telan2 nie..




rehat yg secukup nyer.. ouh org sakit tk blh tgk tivi smbl duduk okeh.. kene baring..


eh, best gak kan ddk bergumpal smbl tgk tivi.. tk pe.. mlm kang blh repeat..






memanjakan tekak dgn choc indulgence (tarzan), expreso cheese (aku) dan carrot slice (sharing is caring).. nie mmg confirm tada kene mengena dgn proses pemulihan..

sakit sakit jgk.. selera ttp selera jin.. ;p

last but not least,



"KALAU SAKIT, TAMPAL KOYOK".. gigih menampal cool fever.. eh, ceria plk muke org sakit..

and pg nie, memandangkan wilayah cuti, mak tetap la gigih pegi keje.. nyampah btol.. nk EL pn mcm tk berbaloi sbb pg nie badan tk brape panas sgt.. baik save cuti yer dak mane tau besok2 nk ponteng ke??? eh.. eh..

so, tolong la kawan kawan doakan mak nie sehat supaya mak nie blh bercoti dgn gumbira nya..

chiow..

p/s : madu dh dipos ke tempat yg insyaAllah selamat.. tinggal nk info rakan cop ajer.. esok la.. to uols nk pegi bercoti, SELAMAT BERCUTI YER.. TAKE CARE :)

3 ulasan:

eMMe berkata...

aa'ah la yong, nampak ceria, dlm hati Tuhan saja yg tahu...moga cepat baik, dpt la berambu ramba dgn cerianya...tanpa sakit, take care my fren.

She berkata...

senyumanmu terlalu suci yong...x nmpk cam sakit plak...:) tp xpe yong, kami sekeluarga doakn yong cepat sehat! hehe..

Razila berkata...

time kasih byk2 emme + kak shima sekeluarga.. aminnn.. :) happy holiday to both of u.. take care!!