Khamis, 17 Februari 2011

Key Finders and Handbag Hook

meh nk sharing sket..



nampak menatang alah yg dua ketol nie?? tau menda nyer??

tajuk nyer adalah KEYFINDERS.. yg itam tue aku dh lame beli.. yg bunga orange tue aku baru dpt hari isnin hari tue..

saje beli lg satu different patern sbb nk sangkot kunci kete.. hari tue aku santak kunci kete ngan kunci rumah sekali tarzan memekak kate berat la, selonggok la..

skang aku dh beli lg satu sila diam yer.. tgg ajer aku claim nnt.. =p



sila sangkot kunci engkorang begini..

KEYFINDERS ini adalah hamat hamat praktikal nk nk kl ko yg jenis pakai campak ajer kunci dlm henbeg..

pastu bile nk mencarik, siap mengamok pakej maki hamun sbb tk jumper2

hhhhhaaaaa aku cenggitu la.. every time nk cari kunci mst meroyan..

kenapa aku kata praktikal???



nampak tk aku sangkot kt mane?? aku just sangkot dkt poket henbeg ajer.. senang smp rase nk pengsan okeh..

time nk amik kunci, tarik ajer reben/ bunga tue.. mcm gambar kt bawah..



ha, bg laluan jari gemok nk enterprem.. senang kan.. selamat tinggal pada segala amuk amukan.. mgkin aku blh nyanyi lagu SEPOHON KAYU DAUN NYA RIMBUN time nk bukak pintu lps nie.. ouh terasa sungguh kudus di sitew..

pastu aku rembat gak barang kt bawah.. utk kesenangan kum kebersihan jgk..



nie adalah handbag hook.. senang ko gie makan kt mane2 ke.. tk yah letak handbag kt bawah.. tk bersih wooooo.. nie aku tk yah bayangkan kt korang.. kang ade yg berterabai muntah dpn PC nie kang..

ko bayang lah sendiri mcm mane kotor nyer lantai tue org dh pijak pijak.. segala jenis kotor ader kt situ.. eeeeyyyyeeeeekkkkk..

pn, tk yah letak atas riba.. kan tk selesa nk makan.. mane ko nk nganga lagik, mane ko nk kontrol beg jgn tegolek ke bawah lagik, nk nk plk kene dkt mak buyong mane ko nk handle perot lagik kannn..

ouh sukar.. sukar... kini tidak lagik dgn handbag hook!!



kan senang tueeeeeeee... babai lantai.. babai riba ribaan.. mak sangkot dan sauk ajer.. wow mudah!!!!

mane nk dpt/ beli menda2 nie??

dkt sini..


sila klik gambar utk saiz besar apak gajah..

gie dkt website tue, pilih and purchase :) nk check stok ke ape ke, just email ajer dia.. dia reply pun cepat.. senang berurusan dgn amoi nie.. harga pn tk mahal sgt..

ermmm buat gift pn okeh kan..

so, selamat membeli dan mencoba.. serius tk rugi..

chiow!

1 ulasan:

ita cutevirus berkata...

beb,
handbag hook tu aku beli lama dah..
tp, brand avon nyer...
dah lama gak aku carik..
since 2004.. aku dapt tau ade benda alah ni time aku gi kursus protokol & etiket...
2thn lepas tu, baru aku jumpe dalam katalog avon..
trus sambar...
tp, key finder tu, lom terbukak ati nak beli..
sebab aku ada compartment khas utk letak kunci kete.. ehehhe