Rabu, 9 Februari 2011

Memunggah

hai..

smlm kan aku coti kan.. so, byk la masa.. siap masak dinner pun at 5.30 pm okeh..

fuhhhh efisien sungguh.. by the time tarzan hantar sms SAYA DH OTW BALIK, aku tggl nk panas2kan lauk ajer..

so, sbb byk sgt masa, aku ader time smlm nk godek2 pinggan mangkok dlm lemari..

skali mcm EH, CHANTEK PLK PINGGAN NIE.. terus gedik gedik nk taruk lauk dlm tue..

muwahahahah..

pinggan bunga2 english style tue.. org bg time kawin dl kot.. name kate aku nk beli, tade la..

aku tk in sgt dgn english style nie..


sbb gedik sgt nk pakai pinggan nie, kuah pn smp meleleh leleh keluar..



tibe2 mcm nk tambah telur dadar.. sekali bile cekidawot, pinggan yg same konsep udah tade..

redho ajer la pakai pinggan besa..

yuk makan dlm pinggan bunga bunga yukkkk..

chiow!

Tiada ulasan: